♥ 14 مهر سالگرد ازدواجمون مبارک ♥


18+

♥| عــــشــــق اول |♥

من و مرتضی امشب در اولین سالگرد ازدواجمون با هم عهدی دوباره بستیم برای با

هم بودنمان

میدانم که دلتنگ منی ، و دلت همیشه با من است دلم را فدای آن قلب

 

مهربانت میکنم!

 

میدانم که مرا دوست داری و تنها آرزویت من هستم تا آخرعمرم

عاشقانه


برایت میخوانم ترانه عشق را !

 

میدانم که همه لحظه به من می اندیشی ،تمام لحظه هایم به این می

 

اندیشم که

چگونه اینهمه عشق و محبت را به تو ابراز کنم !

 

میدانم که به انتظار من نشسته ای ،اکر تو بگویی تا آخر عمر به

 

انتظارم بنشین

 

، من تاآخرین حد این انتظار منتظر آمدنت مینشینم!

 

میدانم که برایت ارزش دارم و همه زندگی ات هستم ، تا آخرین نفس به

 

پای تو

 

می نشینم و تا آخرین نفس ، یک نفس فریاد میزنم دوستت دارم!

 

میدانم که چقدر دوستم داری دلتنگی که سهل است دلم برای یک لحظه

 

درکنارهم بودن پرپر میزند!

 

 

اگر بدانی که تنها آرزوی من تویی ، روزی صدها بار آرزو میکنی که

 

به آرزویم برسم!

 

 

اگر بدانی که همه لحظه های زندگی ام به تو می اندیشم ، تک تک لحظه


ها

رامی شماری و به عشق آن لحظه ها زندگی میکنی

 

 

اگر بدانی که برایم یک دنیا ارزش داری ، سفری به دور دنیا میروی

 

 

 

 

تا بفهمی چقدربرایم عزیزی...

 

 

 

 

 

دوستت دارم .....

 

 

 

امضاء : مرتضی و خانمی

 

 

 

 

هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست

     

عزیزم و همسفر دائمی من،سالگرد پیوندمان مبارک.

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

yasin
ساعت11:21---12 آذر 1391
سلام وب خوبی داری خوشم اومد

ممنون میشم به منم سربزنی


miomio
ساعت17:53---27 آبان 1391
بيا به وبم تا احوالت عوض شه . كلي ميخندي و بازم ميخندي.
منتظرت هستم
http://miomio.loxblog.com


kimia
ساعت19:53---26 آبان 1391
salam kheili mamnoon k sar zadin

محدثه
ساعت9:50---25 آبان 1391
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی راستیhttp://amour-en-portrait.ca.cx/

این آدرس رو به 10نفر بفرست چهره محبوبت رو میبینی خودت هم بهش سر بزن


kimia
ساعت21:22---24 آبان 1391
اگه نیمه گمشده تو پیدا نکردی زیاد مهم نیست...

درد واقعی از اونجایی شروع میشه که نیمه پیداشدتو گم کنی...
,
.
.
.
.
salam webe zibaeid arin mamnoon misham sar bezanin


غریبه...
ساعت0:43---23 آبان 1391
فقط میتونم بگم خوشبخت باشین... برای ماهم دعا کنین... اینم یه گل مجازی تقدیم به شما

maria
ساعت12:49---15 آبان 1391
azizam kheili jalebe inja axe khodetuno nazashtin?

sahra
ساعت21:21---9 آبان 1391
سلام دوست گلم وب عالی داری . انشالله سالهای خوبی باهم زندگی کنین .


اگه دوست داشتی برای تبادل لینک اول منو با اسم عشق زمینی هرگز لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم .




sahra
ساعت21:16---9 آبان 1391
سلام دوست گلم وب عالی داری . انشالله سالهای خوبی باهم زندگی کنین .
اگه دوست داشتی برای تبادل لینک اول منو با اسم عشق زمینی هرگز لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم .


lev
ساعت23:45---6 آبان 1391
مبارک باشه


milad
ساعت20:56---29 مهر 1391
سلام دوست گلم وب بسیار پرمحتوایی داری خوشم اومد اگه مایلی به تبادل لینک عنوان لینکتو بهم خبر بده تا لینکت کنم و منو با اسم دل نامه لینک کن راستی نظرتم راجع به وبم بگو

حسین،میثم
ساعت1:02---24 مهر 1391
سلام دوست خوبم
این روزا وبلاگ "چیک چیک دلهای تنها" مطالب آموزشی و زیبائی در مورد دوستی پایدار،عاشقی،تست روانشناسی،ایجاد روابط ،دیگران را عاشق خود کنید و... را برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده،پس با اومدنت به وبلاگمون و دادن نظراتت ما را برای هرچی بهتر شدن این وبلاگ کمک کنید.
در ضمن شما می توانید با عضو شدن در وبلاگمون از جدیدترین مطالب زودتر از بقیه خبردارشوید
گذاشتن وقت و خوندنش ضرری نداره
منتــــــــــــــظرتــــــــــ ــــــــــــــم


حسین،میثم
ساعت22:27---20 مهر 1391
سلام مرسی که به وبلاگمون سر زدید
ممنون شما هم لینک شدید


lord
ساعت16:46---17 مهر 1391
صمیمانه این عشق و احساس بزرگ رو بهت تبریک میگم-سالگرد ازدواجتون مبارک-( ادواردز : هیچ چیز در زندگی مانند عشق انسان را به اوج نمیرساند) -- ممنون از اینکه در اوج بودی و به من سر زدی!!- لینکت میکنم

samira
ساعت14:37---17 مهر 1391
salam golam,doos dashti mano too hardo webet belink
man linkidamet.be arezoohat beresi va ba mortezat khoshbakht bashi.webetam kheili ghashange,afarin.dastet tala


ن-ر
ساعت12:22---17 مهر 1391
سلام ممنون از حضورتان با افتخار لینک شدین

مهران جون
ساعت23:51---16 مهر 1391
سلام. لینکتون کردم

مهران جون
ساعت23:50---16 مهر 1391
سلام. لینکتون کردم

emo boy
ساعت23:28---16 مهر 1391
link shodi

محدثه
ساعت16:26---16 مهر 1391
باران برای کسی تکراری نمی شود...
هر وقت بيايد دوست داشتني...
وتو باراني...


حسین،میثم
ساعت23:37---14 مهر 1391
سلام دوست عزيزم
وبلاگ قشنگي داري ماهم يه کلبه درويشي به نام "چيک چيک دلهاي تنها"داريم اگر سري به اين کلبه بزني يعني صاحبان اين کلبه را خوشحال کردي.
پـــــــــــــــــــــــــس منــــــتــــظـــــرتـــــــم راستي اگر مايلي ودوست داري مارا با عنواني که گفتم لينک کن بعد از اينکه لينک کردي بيا تو وبلاگم بدون تايئد من وبلاگ خودت را با عنوان دلخواهت لينک کن.

("::حسين،ميثم::")
چیک چیک سالروز ازدواجتون را تبریک می گوید گر چه دیر شد ولی عذر می خاییم


امین
ساعت23:33---14 مهر 1391
این مطلب اولین بار در سال 2001 توسط زنی به نام ریتا در وب سایت یک کلیسا قرار گرفت.



این مطلب کوتاه به اندازه ای تاثیر گذار و ساده بود که طی مدت 4 روز بیش از پانصد هزار نفر



به سایت کلیسا ی توسکالوسای ایالت آلاباما سر زدند.


این مطلب کوتاه به زبان های مختلف ترجمه شد و در سراسر دنیا انتشار پیدا کرد.

I dreamed I had an Interview with god

خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم.

So you would like to Interview me? "God asked."

خدا گفت : پس میخواهی با من گفتگو کنی؟


If you have the time "I said"

گفتم : اگر وقت داشته باشید.


God smiled

خدا لبخند زد


My time is eternity

وقت من ابدی است.


What questions do you have in mind for me?

چه سوالاتی در ذهن داری که میخواهی بپرسی؟


What surprises you most about humankind?

چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟


Go answered ....

خدا پاسخ داد ...


That they get bored with childhood.

این که آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند.


They rush to grow up and then long to be children again.

عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را می خورند.


That they lose their health to make money

این که سلامتی شان را صرف به دست آوردن پول می کنند.


And then lose their money to restore their health.

و بعد پولشان را خرج حفظ سلامتی میکنند.


By thinking anxiously about the future. That

این که با نگرانی نسبت به آینده فکر میکنند.


They forget the present.

زمان حال فراموش شان می شود.


Such that they live in neither the present nor the future.

آنچنان که دیگر نه در آینده زندگی میکنند و نه در حال.


That they live as if they will never die.

این که چنان زندگی میکنند که گویی هرگز نخواهند مرد.


And die as if they had never lived.

و آنچنان میمیرند که گویی هرگز زنده نبوده اند.


And then I asked ...

بعد پرسیدم ...


As the creator of people what are some of life's lessons you want them to learn?

به عنوان خالق انسان ها ، میخواهید آنها چه درس هایی اززندگی را یاد بگیرند؟


God replied with a smile.

خدا دوباره با لبخند پاسخ داد.


To learn they cannot make anyone love them.

یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد.


What they can do is let themselves be loved.

اما می توان محبوب دیگران شد.


learn that it is not good to compare themselves to others.

یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند.


To learn that a rich person is not one who has the most.

یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد.


But is one who needs the least.

بلکه کسی است که نیاز کم تری دارد


To learn that it takes only a few seconds to open profound wounds in persons we love.

یاد بگیرند که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم.


And it takes many years to heal them.

و سال ها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد.


To learn to forgive by practicing forgiveness.

با بخشیدن ، بخشش یاد بگیرند.


To learn that there are persons who love them dearly.

یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقا دوست دارند.


But simply do not know how to express or show their feelings.

اما بلد نیستند احساس شان را ابراز کنند یا نشان دهند.


To learn that two people can look at the same thing and see it differently.

یاد بگیرند که میشود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند.


To learn that it is not always enough that they are forgiven by others.

یاد بگیرند که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند.


They must forgive themselves.

بلکه خودشان هم باید خود را ببخشند.


And to learn that I am here.

و یاد بگیرند که من اینجا هستم.

سالگرد ازدواجتون مبارک


مهران جون
ساعت21:50---14 مهر 1391
سلام تبریک میگم بهتون.من 23 سالمه میشه شما برا من دعا کنین هر چه زودتر ازدواج کنم روز به روز تنهاتر میشم خسته تر میشم تکراری تر میشم.خیلی تنهام برام دعا کنین.ان شاء... خوشبخت بشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ سه شنبه 21 شهريور 1398برچسب:,| 17:20|♥ ♥ ســـــارا ♥ ♥| |
gif